ادکلن مردانه لومانی کد-Lomani Code for Men مشاهده عکس بزرگتر

ادکلن مردانه لومانی کد-Lomani Code for Men

ادکلن لومانی دارای رایحه ای شیرین و تا حدودی تند که با ماندگاری عالی و پخش خوب نیاز شما به یک ادکلن شیک را صد در صد براورده خواهد کرد.

جدید

350,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

ادکلن مردانه لومانی کد Lomani code, لومانی برندی است که بواسطه یک شرکت فرانسوی عطرسازی پیشنهاد شده است این شرکت عطرها و ادکلن های زیادی برای اقایان و خانمها تولید کرده است و در سال ۱۹۸۷ با تولید اولین محصول لومانی بنام Lomani Pour Homme به شهرت و محبوبیت جهانی دست پیدا کرد ، شعار برند لومانی با ۲۵ سال سابقه درخشان این است « Just Be a Star « یعنی فقط یک ستاره باش که به استناد همین شعار با ستارگان محبوب کشورهای مختلف قراردادهای فراوانی بسته و بنام آنها عطرهای مختلفی ساخته است.

ادکلن مردانه لومانی کد Lomani code از سه جز تشکیل شده است که فراریت و وزن مولکولی آنها تا حدی با هم متفاوت است . جز اول ادکلن لومانی کد Lomani code که فرارترین ماده و مشخص ترین بو را دارد شامل غلات ، ترنج و لیمو است که این ترکیب اولیه در تولید عطر کاربرد زیادی دارد . عطر لیمو آرامش خیال و تمرکز را در شما بالا برده و ناراحتی، اضطراب و خشم را کاهش می دهد. جز دوم ادکلن مردانه لومانی کد Lomani code که مواد آن فراریت کمتری دارند متشکل از گل سنبل، سدر و گل شمعدانی است  عطر سنبل سبب آرامش مردان می شود و احساس جذاب بودن را به آنها هدیه می دهد ، رایحه سدر سبب کاهش اضطراب و مبارزه با افسردگی است و گل شمعدانی که عطری شبیه به گل سرخ و سیب دارد بسیار فرح بخش و نیرودهنده است و انرژی مثبت را در وجودتان بالا می برد.

آخرین جز ادکلن مردانه لومانی کد Lomani code که مواد آن کمترین فراریت را دارند و یک رزین و پلیمر مومی محسوب می شوند شامل دانه تونکا، مشک و عنبر است که این روایح شیرین حس اعتماد به نفس را در شما تقویت خواهند کرد ادکلن شیرین و تند لومانی کد Lomani Code  را می توانید در هر ۴ فصل استفاده کنید و با توجه به حجم ۱۰۰ میلی لیتری اش تا مدتها از خرید عطر جدید معاف شوید.

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها