کرم مخصوص لک ارچ مشاهده عکس بزرگتر

کرم ارچ - مخصوص لک ،آکنه ، کک و مک

کرم آرچ اصلی

ضد لک قوی
جلوگیری از پیری پوست
روشن کننده
ساخت تایلند

جدید

50,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

****                به روز رسانی قیمت  22 / 07 / 1402                ****

کرم از بین برنده لک ارچ اصلی با ضمانت کیفیت و اثربخشی

کرم ضد لک Arche مجموعه ای منحصر به فرد از مواد روشن کننده گیاهی است که با مکانیزم های گوناگون عمل نموده و ظاهر لک های پوستی را به سرعت بهبود می بخشند. استفاده از فرم لیپوزومی مواد در این فرآورده، نفوذ و جذب آن به لایه های زیرین پوست را امکان پذیر می سازد و اثر آن را افزایش می دهد. مواد مؤثره موجود در این کرم علاوه بر مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین با اثرات آنتی اکسیدانی قوی خود قادرند از اکسیداسیون چربی ها، پروتئین و ایجاد رنگدانه های Lipofuscin در سلولهای پوست جلوگیری کنند.

arche cream

طی استفاده از این محصول برخلاف سایر محصولات مشابه نیازی به استفاده از محصول فقط بر روی لک ها وجود ندارد. زیرا با توجه به مکانیزم های خاص آن در صورت استفاده بر روی تمام پوست صورت یا دست، اثر کم رنگ کردن رنگدانه های پوست به طور اختصاصی بر روی لک ها انجام می گیرد و تفاوت رنگ لکه ها با مناطق کناری به مرور کاهش می یابد.

کرم آرچ ، ضد لک ، تایلند

این کرم با میکانیزمی که دارد از هر نوع لکهای قهوه ایی پوست را درمان و همچنین از بوجود آمدن لک ها جلوگیری می کند. فاقد هیدروکینون می باشد که برای انواع پوستها مناسب می باشد. این کرم روشن کننده پوست های کدر می باشد که همواره دارای ضد آفتاب هم می باشد. این کرم با لایه برداری حرفه ایی باعث محرک بازسازی سلولی پوست می شود که باعث از بین رفتن لک های صورت می شود. کرم ارچ بعلت نداشتن هیدروکینون و زینک اکسید، بعد از درمان لک ها برنمی گردد. این کرم کاملا گیاهی می باشد.

فروشگاه پرستیژ وارد کننده مستقیم کرم ارچ به ایران ، جهت خریدهای عمده تخفیفات مناسبی برای همکاران در نظر می گیرد

نقد و بررسی کاربران

محمد ح 1399-09-22

سلام شب بخیر

آیا این محصول در ظرف قرمز وجود دارد؟ و چند روز طول میکشد تا به تبریز برسد؟ و شرایط خرید عمده را لطف کنید ؟ تعداد و قیمت . ممنون حسام هستم

    نماد اعتماد الکترونیکی

    ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

    logo-samandehi

    رهگیری مرسولات پستی


    پرفروش ترین‌ ها