بند انداز براون browns -شارژی-مدل BR999 مشاهده عکس بزرگتر

بند انداز برقی چینی مارک متفرقه


بدون عوارض جانبی و حساسیت های پوستی

کارایی فوق الاده راحت و آسان

رهایی از موهای زائد صورت و بدن

بدون نیاز به تخصص در امور آرایشگری

دارای موتور الکتریکی بادوام و پر قدرت

دارای نخ سیلک و تائیدیه های معتبر بین المللی

جدید

200,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

بند انداز برقی صورت و بدن بروش دستی و سنتی تقریبا از مد می افتد و انواع وسایل و دستگاههای برقی جایگزین روشهای سنتی حذف موهای زاید می گردند.شاید یکی از دلایل کنار گذاشتن این روش نیاز به فرد دیگری برای حذف موها و دیگری عامل نیز احتمال انتقال باکتری ها از طریق دارتباط دست فرد بندانداز با صورت و بدن فرد دیگر میباشد چرا که فرد میبایستی نخ را در دستان خود جابجا نماید که با اینکار باکتری ها و سایر آلودگی های دست وی نیز امکان انتقال می یابند.
این دستگاه  از جمله ساده ترین و بی عارضه ترین دستگاههای عرضه شده در زمینه حذف موهای زائد میباشد.


دستگاه بند انداز برقی صورت همان کار بنداندازی صورت و بدن سنتی را بصورت مکانیزه و کاملا خودکار انجام می دهد و با خرید بند انداز برقی شما نیازی به مراجعه به سالنهای آرایشی و زیبائی برای حذف موهای زائد نخواهی داشت چرا که هر لحظه اراده کنید بدون کمک دیگران قادر به حذف موهای زائد صورت و بدن خود خواهید شد
بند انداز برقی براون وسیله ایست که بانوان کمک می کند بدون نیاز به کسی به تنهایی از آن استفاده نمایند و موهای زائد را از بین ببرند. این وسیله مناسب برای استفاده در شرایطی است که به دلایلی امکان مراجعه به سالن های زیبایی وجود ندارد اگر فرصت مراجعه به سالن های زیبایی را ندارید می توانید از بندانداز برقی کمک بگیرید.
سبک است و قابل استفاده در مسافرت می باشد.همچنین بسیار مناسب برای استفاده شخصی در منزل و استفاده تجاری در سالن های آرایش وزیبایی زنانه و مردانه است
اگر از موچین،موکن،موبر،اپی لیدی و سایر محصولات شیمیایی از بین برنده موهای زائد خسته شده اید می توانید بند انداز برقی  را امتحان نمایید.

 

طرز استفاده صحیح از دستگاه بند انداز تمام اتوماتیک :

بند انداز برقی براون دارای دو عدد میله فلزی و یک گیره فنری می باشد که، ابتدا باید نخ موجود در جعبه را از میان آن ها عبور داد و سر آن را به دور دو پیچ روی بدنه محکم کرده و با لمس دکمه روشن کردن دستگاه، حرکت نخ ها روی صورت، موها را کشیده و از ریشه جدا می کند.

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها