برس برقی اکسیژن مدل OX-126 مشاهده عکس بزرگتر

برس برقی حرارتی پرولاین مدل AISILI Pro-Line ASL-909

مدل

ASL - 909

گارانتی

ندارد

سيستم خاموشي خودکار

قابل تنظيم در

11 دما

خاموشي خودکار پس از

60 دقیقه

صفحه نمايشگر

دکمه‌ي روشن/خاموش

حلقه آويختن

منبع تغذيه

برق خانگي (با سيم)

جدید

300,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

****                به روز رسانی قیمت 20 / 02 / 1400                ****  

زمانی که از خواب برمی خیزید، هنگامی که با عجله می خواهید به دیدار دوستان خود بروید و وقتی که اندک زمانی برای آرایش موهای پیچیده خود دارید، بهترین و سریع ترین وسیله شانه های برقی هستند. شانه های برقی وسیله ای برای صاف کردن سریع انواع مو بدون نیاز به سشوار هستند. همانگونه که می دانید استفاده زیاد از سشوار به سلامت موهای شما زیان رسانده و همچنین روندی وقت گیر دارد. با کمک این وسیله می توانید بدون نگرانی به تنهایی موهای خشک خود را صاف کنید. این وسیله که به نام "صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener)"، "برس صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener Brush)"، "برس صاف کننده سرامیکی (Ceramic Straightener Brush)" و یا "برس جادویی مو صاف کن (Magic Fast Hair Straightener Brush)" در جهان شناخته می شود محصول سال 2021 بوده و به تازگی عرضه شده و جایگاه خود را در بین همگان می یابد.

برس برقی عالی

برخلاف اتو مو که ممکن است بر اثر سهل انگاری منجر به سوزاندن مو شوند، برای موها بی خطر بوده و به واسطه طراحی ویژه ای که دارند از آسیب رسیدن به مو به ویژه ریشه مو نیز جلوگیری می کنند. همانطور که می دانید استفاده زیاد از سشوار برای سلامت مو زیان آور است و همچنین روندی وقت گیر دارد. با کمک این وسیله می توانید بدون نگرانی موهای خشک خود را صاف کنید. در ساخت و طراحی این شانه ها از صفحه ایی سرامیکی با ترکیبات ویژه بهره برده شده است تا حرارت تولید شده توسط اشعه مادون قرمز را در قالب طراحی دندانه ای شکل خود به موها انتقال دهد و به کمک دندانه های محافظی که از دل این صفحه بیرون زده اند از تماس گرمای تولید شده با پوست و ریشه مو جلوگیری می شود. این دندانه های محافظ همچنین در اطراف برس نیز قرار داده شده اند تا از دست کاربر هنگام شانه زدن مخافظت کنند.

روش استفاده:

به کار بردن این شانه چون برس کشیدن موها بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. کافی است برس را از سمت بالا (ریشه مو) به پایین (نوک مو) از رو و زیر موها بکشید. در هنگام این عمل پایین موها را با دست دیگر بگیرید تا دسته مو کشیده شده و از لابلای دندانه های شانه عبور کند. توجه داشته باشید که هیچ بخشی از مو خارج از محیط دندانه ها نباشد. اگر چنین شد از حجم دسته مو کم کنید تا به راحتی لای دندانه ها قرار بگیرد. این عمل را از یک طرف شروع کرده و آنقدر پیش بروید تا به سمت دیگر برسید. پیش از استفاده حتما از تمیز بودن موهای خود و پاک بودن آنها از هرگونه چربی اطمینان حاصل فرمایید.

 

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها