کفش لاغری پرفکت استپس سری جدید 2014 مشاهده عکس بزرگتر

کفش لاغری پرفکت استپس سری جدید 2014

فروش پرفکت استپس سری 2014

جدید

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

رنگ ها  : سفید - مشکی  سایز های موجود : 40 تا 45

پرفکت استپس کفشی راحت که بدون اینکه نیازی به باشگهای ورزشی باشد به فرم گرفتن بدن کمک میکند با فعال سازی ماهیچه هایی که تا پیش از آن استفاده چندانی از آنها نمی شد از پاشنه گرفته تا انگشتان موجب حرکت پا میشود و هنگام فعالیت ، بدن را وادار به سوزاندن کالری بیشتر میکند.
انحنای موجود در کف پرفکت استپس بدن را در وضعیتی قرار می دهد که موجب تحریک همه ی بدن و لاغری بدون شک می گردد .
طراحی جدید کفش پرفکت استپس 2014در فرم منحنی کف آن است،و این تفاوت که وجه تمایز این کفش با سایر کفش های دیگر و حتی مدل قدیمی پرفکت استپس است منحنی بودن کف کفش پرفکت استپس 2014 باعث کاهش فشار از روی ستون فقرات 40%واز مفاصل35%و انتقال ان به عضلات شکم ،ران و باسن است وباعث چربی سوزی تا50% می شود.
مزایا کفش لاغری پرفکت استپس:
زیبا و مستحکم - کاهش دهنده وزن- کاهش دهنده سایز- سوزاننده کالری - فرم دهنده به اندامها بدون نیاز به باشگاه ورزشی
کمک به صاف وخوش فرم شدن ماهیچه های بدن از پشت و شکم گرفته تا پاها زانوها و باسن
صاف شدن پشت و کمر و بهبود سلامت عمومی
راز پرفكت استپس طراحی منحصر به فرد و لايه های مختلف كفی آن می باشد
-1 طراحي علمي: پرفكت استپس كفشي راحت كه بدون اينكه نيازي به باشگهای ورزشی باشد به خوب فرم گرفتن بدن كمك ميكند طراحی خاص و منحصر به فرد پرفكت استپس بر گرفته از جديد ترين تكنولوژی روز مي باشد كه با فعال سازي ماهيچه هايی كه تا پيش از ان استفاده چندانی از انهانمی شد از پاشنه گرفته تا انگشتان موجب حركت پا ميشود و هنگام هر گونه فعاليتی بدن را وادار به سوزاندن كالری بيشتر ميكند .
- 2 راز پرفكت استپس: طراحي منحصر به فرد پرفكت استپس ولايه های مختلف كفی كفش موجب جذب حداكثر ضربه ميشود و در نتيجه هنگام راه رفتن راحتی قابل توجهی را نسبت به كفشهای ديگر به همراه خواهد داشت.
با پرفکت استپس فقط راه برید و راه برید و کالری بسوزونید...!!!
توجه : این تفکر که هنگام خرید کفش حتما باید آن را پا زد و امتحان کرد صحیح نیست. سایزهای مختلف که برای کفش تعریف می شود دارای استانداردهای خاصی است و تمام کمپانی ها هنگام تولید این استاندارد ها را رعایت می کنند. به عنوان مثال سایز 35 در یک مدل کفش با مدلی دیگر دقیقا برابر است و پا پوش آنها تفاوتی ندارند
پیشنهاد ما این است شما برای سفارش یک سایز بزرگتر از سایز پای خود را در نظر بگیرید تا مشکلی از نظر اندازه برای شما بوجود نیاید
لطفا در قسمت پیغام در فرم سفارش، رنگ و سایز دلخواه خود را ذکر نمایید

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها