کرم پودر لیفتینگ دبورا ساخت ایتالیا مشاهده عکس بزرگتر

کرم پودر لیفتینگ دبورا ساخت ایتالیا

کرم پودر دبورا مدل LIft  با SPF 15، با داشتن ویژگی هماهنگ شدن با رنگ هر نوع پوست، پوستی بدون عیب و با رنگ طبیعی به ارمغان می آورد. ترکیبات اکسیژن رسان این محصول، اکسیژن کافی را جهت تنفس برای پوست فراهم می نماید. همچنین این فلوئید سبک با غلظت و دوام بالا، کلیه ناهمواری های پوست را پوشش می دهد.

جدید

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

کرم پودر 24 ساعته دبورا ( Deburah ) مدل Lift همان طور که از نامش هم پیداست دارای ماندگاری 24 ساعته است. این کرم پودر ساخت کشور ایتالیا و بسیار با کیفیت است. دارای پوشانندگی بالا و SPF10 که در برابر اشعه خورشید از پوست محافظت می کند.کرم پودر ها و مواد زیر سازی آرایشی مرغوب، اگر با کرم مرطوب کننده استفاده شوند، لایه محافظ پوست شما را تقویت میکنند. رنگدانه های پوست شما، با استفاده از این مواد مرغوب، در برابر گرد و غبار و اشعه های مضر نور آفتاب حفاظت میشود.

همیشه باید در انتخاب کرم‌ پودر مناسب با توجه به نوع پوست و شرایط آب و هوایی دقت لازم را داشت؛ بهتر است در هوای گرم از کرم پودر های مایع استفاده نشود و در هوای سرد استفاده از کرم پودر های غلیظ‌تر مناسب‌ می باشد. همیشه از ویتامین E در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند چرا که ویتامین E موجود در این محصول باعث شده تا از پیری زودرس جلوگیری به عمل آید. اگر از پوست چربی برخوردار هستید بهتر است از محصولی استفاده کنید که فاقد چربی باشد چرا که اگر در انتخاب محصول این نکته را در نظر نگیرید باعث افزایش جوش‌ های زیر پوستی می‌شود و اگر پوست خشکی دارید استفاده از کرم پودر های چرب سازگاری بهتری با پوست شما خواهد داشت.
این محصول برای تمامی پوست ها مناسب است و دارای مات کننده و مرطوب کننده هم هست که هم جنبه آرایشی دارد و هم پوست را مرطوب و لطیف نگه می دارد. کرم پودر آرایشی دبورا مدل 24 ساعته در حجم 30 میلی لیتر در بازار عرضه می گردپودر آرایشی دبورا مدل 24 ساعته در حجم 30 میلی لیتر در بازار عرضه می گردد.

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها