کشف اثار حیات در نفت کش ایران

کشف اثار حیات در نفت کش ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 2 روز قبل کشتی نفت کش ایرانی در آبهای چین با یک فروند کشتی چینی برخورد کرد و بر اثر این حادثه 32 خدمه کشتی ایرانی که 30 نفر آنها ایرانی و دو نفر بنگلادشی هستند ناپدید شدند.

از زمان وقوع حادثه گروههای امدادی از سراسر دنیا به محل حادثه اعزام شدند تا آثاری از گمشدگان پیدا کنند اما با وجود گذشت دو روز جز یک جسد پیدا شده سرنوشت سایر گمشدگان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

محسن زاده، دانشجوی دانشگاه صنعت نفت آبادان که دایی اش محمد پیریایی در داخل کشتی حضور داشت  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: دایی ام اهل بروجرد است و شاگرد اول دانشکده صنعت نفت است او دانشجوی سال آخر دانشکده محمودآباد مازندران و متولد سال 1370 است. محمد  در بین دانشجویان به حسن رفتار شهرت دارد و به خاطر نمرات و توصیه اساتیدش به عنوان کارورز به کشتی نفتکش  رفت و اولین باری بود که به عنوان کارورز مهندسی موتور کشتی به دریا می رفت.

کشف آثار حیات در نفت‌کش ایران/ سرنوشت دانشجویان عرشه نفتکش در هاله‌ای از ابهام است

وی در ادامه افزود: صدا و سیما اصلا اطلاع رسانی درستی درباره این ماجرا ندارد و تمام اطلاعات ما به همین زیرنویس هایی منتهی می شود که در شبکه شش به طور پراکنده پخش می شود. اما خانواده های گم شدگان این حادثه کانالی تشکیل داده اند که هر کدام اطلاعاتشان را بر روی آن قرار می دهند دیروز در روی این کانال خبری درج شد مبنی براینکه تیم آلمانی برای تجسس به محل حادثه رفته و آثار حیات در آنجا پیدا کرده است این گروه معتقدند که افراد گم شده عرشه یا توسط قایق نجاتی که در حال حاضر روی کشتی نیست به آب زده اند و خود را نجات داده اند و یا اینکه در محفظه ضد حریقی که گروههای امدادی هنوز موفق نشده اند به آن دسترسی پیدا کنند محبوس شده اند.

وی اضافه کرد: تمام خانواده ها به شدت در استرس به سر می برند اما هیچ امکاناتی برای خانواده ها مهیا نشده تا بتوانند لااقل خودشان را به نزدیک ترین مکاندر محل حادثه برسانند تا نگرانی خود را در این شرایط کم کنند. در حادثه پلاسکو که 16 نفر جان خود را از دست دادند اخبار لحظه به لحظه به طور مستقیم پخش می شد اما در این حادثه که بیش از 30 خانواده عزیزان خود را گم کرده اند و خبری از آنها نیست هیچ بازخورد خبری دیده نمی شود.

پاسخ به موضوع

* نام شما
* آدرس ایمیل منتشر نشود
   وب سایت شما آدرس سایتhttp://)
* نظر شما

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها