ادکلن زنانه اویدنسEveidence L'Eau de parfum مشاهده عکس بزرگتر

ادکلن زنانه اویدنسEveidence L'Eau de parfum

 ادکلن زنانه ایوروشه اویدنس Yves Rocher Evidence for women : با رایحه ای ملایم و شیرین که آن را بیشتر از سوسن، برگ بنفشه و گلسنگ موجود در ترکیباتش حاصل می کند انتخابی فوق العاده برای روزهای خنک بهاری می باشد . این محصول جذاب ، هوس انگیز و بسیار شهوانی نظر هر بانوی زیبا پسندی را به خود جلب کرده و سرشار از حس طراوت و شادابی است .

جدید

170,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

اگر در پی یافتن ادکلنی هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم مناسب مراسم‌های رسمی و خاص باشد، یکی از بهترین‌های این دسته‌بندی را به شما معرفی می‌کنیم. ادو پرفیوم زنانه‌ی Evidence یک اکلن است که در رده‌ی رایحه های شیرین قرار دارد. ساختار این ادو پرفیوم را چوب و گل تشکیل می‌دهد. پس از اسپری کردن Comme Une Evidence روی پوست و محل نبضتان بوی ریواس و برگ بنفشه را استشمام خواهید کرد. این ترکیب گلی و میوه‌ای شادی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه شاهد جابجایی نت‌های میانی خواهید بود. نت‌های میانی از ترکیب گل رز و زنبق دره ساخته می‌شوند. این نت‌های گلی انرژی مثبت زیادی را به شما هدیه می‌کنند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ی اوک‌موس ساخت شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب سه‌گانه اعتمادبه‌نفس بالایی خواهید داشت. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «آنیک مناردو» (Annick Menardo) انجام داده است. طراحی این بطری بسیار ظریف و کلاسیک به شکل یک مکعب مستطیل تخت انجام شده است. نام Evidence به وضوح روی شیشه دیده می‌شود. درپوش چرمی این عطر به‌خوبی روی بطری سوار شده است.

خرید ادکلن اویدنس Evidence با توجه به پخش بوی بالا، برند شناخته شده، شیشه‌ی زیبا و محکم و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما و کسی که این ادکلن را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. این عطر برای هدیه دادن‌های بدون مناسبت و دوستانه هم مناسب است.

ادکلن اصل به همراه اسپری اشانتیون.

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها