کرم موبر بدن سی گل seagull مشاهده عکس بزرگتر

کرم موبر بدن سی گل seagull

کرم موبر بدن سی گل با فرمولاسیون اختصاصی، حاوی عصاره اسطوخودوس، گل همیشه بهار (کالاندولا)، آلانتوئین و بیزابولول (مشتقات بابونه) موهای ناخواسته را به روشی سریع، مطمئن و موثر از بین می برد. این کرم با بکارگیری مواد ترمیم کننده، مرطوب کننده و تسکین دهنده، پوست را پس از اپیلاسیون نرم و لطیف می کند.

جدید

15,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

کرم موبر سي گل مدل Body Beauty حجم 100 ميلي ليتر

وسايل مختلفي براي رفع موهاي زايد بدن طراحي شده است اما يکي از مواد آرايشي که مي‌توان براي اين کار استفاده کرد کرم موبر بدن است. کرم موبر Body Depilatory توليد شده توسط شرکت «سيگل» (Seagull) حاوي موادي است که مي‌تواند براي رفع موهاي تمام نقاط بدن به کار رود. اين کرم علاوه بر از بين بردن موهاي بدن مي‌تواند خواص ديگري نيز داشته باشد. اين کرم موبر حاوي آلوئه‌ورا است.
اين ماده مي‌تواند چين و چروک و لک‌هاي پوست را کم‌تر کند. همچنين اين ماده مي‌تواند به عنوان جوان‌کننده و شفاف‌کننده به کار رود. آلوئه‌ورا مي‌تواند مانع از بروز تورم و خارش پوستي شود. بنابراين اين ماده مي‌تواند بعد از مصرف کرم بسيار کاربردي باشد. با استفاده از اين کرم موهاي زايد به سرعت از بين مي‌رود. معمولا بعد از استفاده کردن از کرم‌هاي موبر پوست قرمز شده و حساسيت آن بالا مي‌رود. مواد به کار رفته در اين محصول به گونه‌اي است که پوست را ترميم کرده و مرطوب مي‌کند. همچنين خاصيت تسکين دهندگي از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول است.

ویژگی های اصلی:

- از بین برنده موهای زائد بدن

- حاوی مواد مرطوب کننده پوست

- ترمیم کننده

- التیام بخش

- بدون ایجاد حساسیت و التهاب

- حاوی ژل آلوئه ورا، تیوگلیکولات و ماده ضد عفونی کننده بیسابولول

- معطر

برای چه افرادی مناسب است:

کرم موبر بدن آلوئه ورا سی گل برای تمام افراد مناسب است


طریقه مصرف:

مقداری از کرم موبر را با کاردک پلاستیکی مخصوص درون جعبه به ضخامت 1 تا 2 میلی متر روی پوست کاملا تمیز پخش کنید. از مالیدن مکرر کرم روی پوست اکیدا بپرهیزید.
در تیوپ را تا استفاده مجدد کاملا ببندید.
مقدار و مدت لازم برای اثر کردن کرم در اشخاص مختلف، متفاوت می باشد. پس از 5 دقیقه کرم را با کاردک از روی سطح کوچکی از پوست بردارید. در صورتی که مو به راحتی جدا نشد، مدتی صبر کنید و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید. کرم را بیشتر از 10 دقیقه روی پوست نگه ندارید.
کرم را با کاردک از روی پوست به آرامی بردارید.
پوست را با آب ولرم بشویید. از مصرف صابون اکیدا بپرهیزید.
پوست را با حوله تمیز به آرامی خشک کنید.

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها