کرم آبرسان سوپکس soapex مشاهده عکس بزرگتر

کرم آبرسان سوپکس soapex

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس soapex

A

در 3 اسانس : آلوئه ورا زیتون -  آواکادو نارگیل - روغن شترمرغ

ایران - فرانسه

جدید

50,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس soapex

- دارای ترکیبات گلیسیرین و عصاره‌ی آلوئه‌ورا ، روغن زیتون و سرشار از ویتامین های A ،E ،B ،C

- سبک و بدون ایجاد چربی روی پوست

- محافظت کننده و تقویت کننده‌ی پوست

- 96 درصد آبرسان پوست

- جلوگیری از هرگونه لک و جوش

کرم آبرسان سوپکس با فرمولاسیون خاص و با بهره گیری از ترکیباتی از جمله گلیسیرین و عصاره آلوورا و روغن زیتون که سرشار از ویتامین های A ،E ،B ،C و آنتی اکسیدان های مفید و امگا ۳و ۶ برای پوست بوده که با افزایش ویژگی کشسانی (الاستیسیته) پوست مانع از پیری زود رس آن می شود . این کرم برای هر نوع پوستی مناسب بوده و با خاصیت ضدالتهابی که دارد از ایجاد جوش جلوگیری می کند و سلول های مرده پوست را نرم کرده و از بین می برد . خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ موجود در گلیسیرین کرم های سوپکس باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه شده و با حفظ سطح PH پوست از هرگونه لک و جوش جلوگیری می کند .

کرم آبرسان سوپکس

فرقی نمی‌کند پوستتان خشک ، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد ؛ چون مرطوب‌کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن دربرابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند . گیاه آلوئه ورا که یک گیاه معجزه گر نامیده شده دارای 18 نوع اسیدهای آمینه ، 12 نوع ویتامین های مختلف و مواد معدنی فراوانی می باشد . از این رو کاربرد روغن این گیاه در کرم می تواند اثربخشی بالایی در ترمیم پوست های آسیب دیده داشه باشد. کرم تخصصی آبرسان پوست غنی شده با روغن زیتون و ویتامین های A E B C با ویژگی ترمیم کنندگی ، مرطوب کنندگی جوانی و شادابی پوست میباشد .

این محصول احساس کشیده شدن و خشکی پوست را به راحتی و به سرعت برطرف می‌کند و با ایجاد لایه‌ای از مواد مغزی آلوئه ورا از پوست در برابر سرما ، مواد شیمیایی و عوامل آسیب‌رسان محافظت می‌کند . این کرم را می‌توان برای دست ، صورت و بدن استفاده کرد و نگرانی بابت عدم سازگاری آن با پوست نداشت چرا که مناسب انواع پوست‌ها است و به راحتی جذب پوست می‌شود . با شست وشو ، لایه بیرونی و چربی روی پوست برداشته می‌شود که اگر رطوبت رسانی به آن در زمان لازم انجام نشود به مرور باعت بروز ناراحتی‌های پوستی مانند خارش و اگزما خواهد شد .

خرید کرم آبرسان ، برسانی بسیار قوی

با تامین رطوبت و آبرسانی به پوست علاوه بر اینکه از خشکی آن پیشگیری می‌شود از ایجاد ترک و چین و چروک بر روی پوست که در دراز مدت ممکن است بوجود بیاید ، ممانعت می‌شود . کرم آبرسان در وزن 265 گرم و به شکل پمپی عرضه شده که با استفاده از آن پوست تغذیه و تقویت شده و تا ساعت‌ها رطوبت خود را حفظ خواهد کرد.

 مشخصات محصول 

برند : سوپکس Soapex

کشور صاحب برند : ایران - فرانسه

تولید شده در : ایران

مدل : Hydra Plus

نوع : آبرسان و مرطوب کننده

حجم : 250 میلی‌ لیتر

کد پروانه مجوز بهداشتی : 50/18983

صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو

سوپکس Soapex

توجه : هنگام ثبت سفارش در قسمت پیغام اسانس مورد نظر خود را انتخاب کنید

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها