کرم روشن کننده گلدن پرل جدید 2024 Golden Pearl

کرم منحصر به فرد مروارید طلایی با عملکرد  رفع تیرگی ,از بین برنده آثار کک و مک ، ضایعات پوستی

اسپانسر شده توسط سایت پرستیژ

اولین وارد کننده کرم گلدن پرل 2022 در ایران

جدید

180,000 تومان

محصولات دیگر در همان شاخه:

توضیحات


ترجمه انگلیسی بروشور :برند آرایشی - زیبایی گلدن پرل در بازار کرم های زیبایی پاکستان پیشگام است. فرمولاسیون منحصر به فرد آن توسط بخش آرایش و آرایشی شرکت گلدن پرل با همکاری متخصصین بین المللی ایجاد شده است. کرم زیبایی گلدن پرل یک زرق و برق جدید برای شما ایجاد خواهد کرد و بافت پوست را در چند روز سفید ، نرم و درخشان می کند. در هر نوع شرایط آب و هوایی به همان اندازه توصیه شده خوب عمل می کند ، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد آن ، عملکرد آن در سنین مختلف و  برای زنان و مردان نیز مفید است. به همین دلیل در حال حاضر کرم زیبایی گلدن پرل در رده شماره یک کرم زیبایی بازارهای بین المللی قرار دارد.

کرم گلدن پرل ، قیمت گلدن پرل

ویژگی های محصول : کرم سفید کننده صورت گلدن پرل 2020 برای پوست های حساسی که به سادگی تیره می شوند محافظتی بسیار قوی فراهم می کند. محافظت فعال سلولی در برابر UV سیستم فیلتر UVA/UVB با اجزا سفید کننده سلول های لایه های عمیق پوست را در برابر آسیب UV،از تیره شدن پوست و پیری پیش از موعد محافظت می کند.


با خرید کرم سفید کننده و آرایشی گلدن پرل بسته بندی جدید 2020 از سایت پرستیژ  :
با جوش و لک های صورت خود خداحافظی کنید..
همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید ...
نگاه های خیره اطرافیانتان را دنبال کنید!
زیبایی مدرن را آشکار کنید
اگر به دنبال بهتربن ها هستید ...
این یکی از آن هاست !!

Golden pearl

پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشید ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار میگیرد که مجموع این عوامل به مرور زمان با تغییر سلولهای ملانین ، رنگ پوست را تیره و پر از لک می سازد.کرم روشن کننده و جوانساز گلدن پرل اصل با لایه برداری کامل پوست تمام این ضایعات پوستی را از بین میبرد و پوستی صاف و شفاف و روشن به شما میبخشد.
این کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند
و ظرف مدت یک ماه 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید می کند .

کرم روشن کننده ، کرم ضد لک
نتیجه: پوستی با ظاهر روشن و درخشان با مراقبت فعال. دستورالعمل های مهم همیشه پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست خود بمالید و به طور مرتب نیز استفاده کنید، مخصوصا بعد از شنا و خشک کردن پوست با حوله برای نگهداری حفاظت اصلی پوست استفاده شود.

کرم گلدن پرل یکی از نوع کرمهایی سفید کننده و روشن کننده می باشد. کسانی که این محصول را استفاده کنند نتیجه شگرفی را در مدت زمان کمی مشاهده خواهند کرد

گلدن پریل ، گولدن پریل

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi

رهگیری مرسولات پستی


پرفروش ترین‌ ها